Rondreis Amerika 2019

Dag 23 Vertrek Yosemite National Park, Campground Upper Pines naar Santa Cruz Ranch RV Resort

Vrijdag 16 augustus 2019

Vandaag waren we zelfs om 8:45 uur vertrokken voor een vier uur durende reis van Yosemite National Park naar Scotts Valley waar ons volgende RV resort is, genaamd Santa Cruz Ranch RV Resort. We moesten Yosemite National Park via dezelfde weg verlaten als we binnen zijn gekomen. Een kronkelige weg door de prachtige natuur van Yosemite. Helaas hebben we geen beren gespot. Eenmaal het park verlaten, komen we weer in vlakke drukke gebieden van Californië. En des te dichter bij de Westkust van Amerika aangekomen komen er meer wolken in de lucht en dat bedekt het uitzicht, waardoor we de zee niet zien. Na een stop onderweg, om wat laatste boodschappen te doen en te lunchen bij de Mac Donalds, rijden we rond 14:30 uur de camping op en doen de laatste was en duiken het zwembad in. Omdat we morgen de camper in moeten leveren in San Francisco ruimen we alvast de koffers in en maken we de camper schoon nadat we hebben gegeten. Rond 21:30 uur zitten we in de recreatieruimte de verhalen te uploaden en onze sociale media te bekijken. Want ondanks dat dit de duurste camping is van de hele vakantie, hebben ze alleen in de recreatieruimte gratis WIFI. Later op de avond gaan we naar bed. Morgen gaan we via de kustlijn rijden naar Newark een voorstadje van San Francisco waar we voor 11 uur de camper in moeten leveren.

Tot morgen en veel leesplezier.

Albert, Melissa, Deborah, Nathan, Rick, Denise, Martijn, Naomi, Jolanda en Gerrit