Rondreis Amerika 2019

Eerste dag

Goedemorgen allemaal,

Onze reis met al een jaar van voorbereiding gaat vandaag eindelijk beginnen. Een droom die gaat uitkomen. Zo spannend ook allemaal. Denk dat van slapen niet veel meer terecht komt, heb ik altijd last van als er iets spannends staat te gebeuren. Maar daar zullen meerdere van jullie ook last van hebben. Trouwens erg leuk dat jullie ons volgen tijdens onze reis. Hoop dat jullie ook net zo zullen genieten als wij doen.

Voor degene die vandaag moeten werken veel succes ook met deze tropische temperaturen. En die al met vakantie zijn, geniet ervan.

Tot snel

Groetjes en liefs,

Jolanda

Els

Heel veel plezier met elkaar en geniet van deze bijzondere reis schatjes ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Wijnand

een hele fijne vakantie jullie. ben benieuwd naar de mooie belevenissen die jullie mee gaan maken. groet Wijnand ?

Biep

Heel veel plezier zus. ❤️

Gerine

Hele mooie vakantie. Geniet ervan?

Ella

Veel plezier, goede reis én geniet van al het moois wat jullie gaan tegenkomen??????

Mariëlle

Een goede vlucht en een fantastische, gezellige en onvergetelijke vakantie gewenst?

Jolanda Koops (ja er zijn er nog 2 haha)

Oh Jooo, zo spannend!!! Geniet van deze belevenis lieve mensjes, we gaan jullie volgen. ?
xxx

Jan & Talithi

Goede vlucht en heel veel plezier met elkaar?

Therese

O zo leuk en spannend have a save trip !✈️ Op naar new york ??? Heel veel plezier !! En we reizen met jullie mee!
Liefs ?

Hennie

Geniet van deze fantastische reis liefs van ons allemaal