Rondreis Amerika 2019

De reis

De eerste dag zit erop. We zijn goed en veilig in New York aangekomen! Al was het tot het laatst toe spannend of we wel op tijd in het vliegtuig zouden zijn. Als we 10 minuten later op Schiphol waren aangekomen, hadden we het vliegtuig hoogstwaarschijnlijk gemist! Het was daar enorm druk en dat had allemaal nog te maken met de brandstofproblemen van de dag ervoor. Maar ik moet ook zeggen dat de mensen op Schiphol erg vriendelijk waren.

Het vliegen is ook goed gegaan en we hebben geen kind aan de kinderen gehad. Ook Deborah en Nathan (die zo'n 6 uur Angry Birds heeft gespeeld) hebben we niet gehoord. ;-)Al hadden er een aantal van ons wel last van misselijkheid bij het landen.

Waar ik zelf al erg lang tegen op zag, was de doorgang bij de douane in Amerika. De U.S. Customs & Border protection staat erom bekend erg streng te zijn bij binnenkomst. Van dit alles hebben wij helemaal niets gemerkt. De douanier, een Robert de Niro look-a-like, was erg vriendelijk en was ook de hele tijd grapjes aan het maken. We waren er eigenlijk zo doorheen. Daarna heeft Gerrit de shuttle taxi geregeld en reden we zonder problemen naar het hotel. Gerrit & Jolanda hebben overigens de mooiste kamer, zij hebben namelijk een heel mooi uitzicht op The Empire State Building.

Na het inchecken zijn we nog naar Time Square gegaan en zijn daar uiteindelijk in de McDonald's beland. Uiteindelijk duurde het wel heel erg lang voordat de Zwanen hun eten kregen, uiteindelijk was Denise het zat en 5 minuten later kwam ze met het eten terug. Wij zijn even daarna, met een tussenstop bij de Disney Store, terug naar het hotel gegaan. We lagen uiteindelijk rondt21:30 uur(03:30 uurNL tijd) op bed.

Albert

Gerda

Wat een reis het is maar erg leuk om dit te lezen,hebben jullie goed geslapen vannacht.Met airco op jullie kamer waren de kids vroeg wakker of viel het wel mee , nu o naar je ontbijt ???

Evert

Gelukkig viel het bij de Security erg mee, scheelt wel dat je goed geschoren was Albert?
Vandaag lekker de stad in, geniet ervan, kussen en groetjes
Evert

Wijnand

goed bezig Albert, leuk om te lezen. ?? geniet ervan.

Roelie

Wat fijn te horen dat het mee viel met de douane in Newyork,ik heb al prachtige foto’s gezien ,super hoor

Biep

Heerlijk om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet ik kijk uit naar jullie volgende verhaal?

Ingrid

Fijn dat de reis goed is verlopen, nu begint het echt!!!