Rondreis Amerika 2019

Dag 4 reisdag van New York naar Las Vegas.

Vandaag moesten we vroeg op omdat de Taxi ons om 6:15 uur in de ochtend zou ophalen bij het hotel. We waren binnen 3 kwartier op vliegveld JFK en hadden dus nog ruim de tijd om even langs de winkels te gaan en wat inkopen te doen. De vlucht ging om 10:10 uur naar “the city of sin” en duurde 4,5 uur. Voordat we de lucht ingingen mochten Deborah en Nathan in de cockpit kijken, het was er klein en allemaal knopjes waren er zo gaven ze aan, maar ze vonden het erg leuk. Na het nemen van een paar foto’s gingen we met Delta Airlines naar Las Vegas. In Vegas is het 3 uur vroeger dan in New York en dus komen we voor 12 op het vliegveld aan. Alles in Vegas ademt gokken, want in de aankomsthal staan de nodige gokkasten. Nu moesten we nog op zoek naar een shuttle bus. Bij het eerste loket namen ze ons niet mee, omdat Nathan als vijfjarige alleen in een autostoeltje mag worden vervoerd, er staat een lange rij en we besluiten naar de volgende te gaan. Het tweede ticketpunt van een andere organisatie heeft geen shuttle bus dus worden we naar de derde verhuurder verwezen. Tussen de tweede en derde organisatie staat een deskje met een aardige meneer en die geeft aan dat we in de Limo kunnen stappen die net kwam aanrijden. De prijs was gunstiger dan die van de shuttle bus. Het was wel even passen en meten met alle koffers, maar de Limo was erg lang en kon ons allemaal vervoeren. Het was maar een korte rit van 15 a 20 minuten tot aan het hotel maar ook dit was weer een hele belevenis. We waren al om 13:10 uur in het Excalibur hotel. Als je het hotel binnenstapt zie je eerst alle gokkasten en als je daarom heen loopt kom je in de lobby waar we onze kamers toegewezen kregen in de Royal Tower verdieping 14. We zetten onze koffers op de kamer neer en gingen eerst het hotel verkennen. Alleen maar gokkasten, giftshops, verschillende restaurantjes, drankwinkels, kledingwinkels en zelfs een trouwkapel, kortom je hoeft het hotel niet uit. We besluiten wat te gaan eten in het buffetrestaurant en daarna verkennen wij het hotel op zoek naar het zwembad, drie buitenbaden, waarvan 1 met twee glijbanen. Deze baden nodigen ondanks de hitte van 40 graden uit om even te zwemmen en dat gaan we doen. Van uit het zwembad kijken we op het New York hotel met de Empire State Building en de Twin Towers. Het water is met 30 graden lekker koel en na een uur zwemmen blijven enkele nog even liggen zonnen en zwemmen en sommige gaan naar de kamer om even bij te komen van de reisdag en je weer op te frissen, want vanavond gaan we de strip bewonderen. In de avond hebben we de strip afgelopen door verschillende hotels heen op weg naar de fonteinen van Bellagio en weer terug waar we moe en voldaan de hotelkamers opzoeken.

Morgenochtend slapen we uit en gaan dan onze camper ophalen.

Tot morgen en veel leesplezier.

Albert, Melissa, Deborah, Nathan, Rick, Denise, Martijn, Naomi, Jolanda en Gerrit.

Therese

Wat een leuke verhalen en belevenissen dat vervoer is nog wel wat daar ? maar met z’n alle in een limo
Ook leuk ?!
Kijk weet uit naar de volgende verhalen ?
Liefs xxx

Wijnand

je kijkt je ogen uit daar in Las Vegas. leuk weer om te lezen.

Biep

Wat gezellig om weer te lezen wat jullie hebben beleefd. Willen jullie je naam erbij zetten wie er heeft geschreven.?