Rondreis Amerika 2019

Dag 5, Las Vegas de camping

Dag 5 Ophalen camper Cruise America

Vanochtend kunnen we lekker rustig aandoen, we hoeven pas om 11:00 uur uit te checken uit het Excalibur hotel. Maar eerst moesten we nog op zoek naar een ontbijt gelegenheid. Omdat Las Vegas een 24/7 geldstad is, kun je op ieder moment van de dag eten krijgen, maar wat is geschikt voor een ontbijt. We komen uit op een amerikaans diner in het hotel. Daarna was het tijd om uit te checken. Dat kan via een computerzuil waaronder je de sleutelpasjes kun droppen. Nadat we uitgecheckt zijn doen we de koffers in de bagage opslag en gaan we nogmaals het casino verkennen. Buiten is het 48 graden dus is het aan te raden om binnen te blijven. Dat doen we ook. Albert en Melissa gaan met Deborah en Nathan naar het kindercasino en Rick, Denise, Martijn, Naomi, Jolanda en Gerrit gaan in de grote mensen casino. Hier blijkt dat we geen echte gokkers zijn en al razend enthousiast worden als we € 5,-- winst draaien en dat ook uit laten betalen om het vervolgens weer in een andere machine te verliezen. In de kindercasino kun je bonnetjes winnen en Deborah en Nathan worden erg enthousiast als ze een paar honderd bonnetjes hebben, ook de andere vakantiegangers melden zich in het kindercasino en winnen ook een paar honderd bonnen. Helaas is een paar honderd bonnen niet voldoende om een mooie prijs te winnen, maar goed we hebben kleine prijsjes gewonnen. Dan wordt het tijd om ons klaar te maken om de RV’s op te halen bij Cruise America. Via de conciërge van het hotel worden we rond 13:20 uur opgehaald met een SUV en een Limo. En rond 13:50 uur komen we aan bij Cruise America. Albert had zaterdag vanuit New York nog gebeld en we konden de RV’s om 13:45 uur ophalen. Dus we waren iets te laat. Inmiddels vielen de mussen dood van het dak zo heet was het, maar in het gebouw was het lekker vertoeven. Na een korte uitleg en ondertekening van de formulieren kunnen we op pad naar de camping Las Vegas Koa at Sam’s Town. Dat is maar 15 minuten rijden van Cruise America. Daar aangekomen en ingecheckt, gaan we met de Camper naar de overkant van de straat, want daar is een Walmart. Karren met boodschappen worden ingeslagen en we rijden met de camper de kampeerplek op, waarna het grote inruimen gaat beginnen. Een diepe buiging voor iedereen die in een nog niet gekoelde snikhete camper de spullen moeten inruimen. De koelkast heeft ook moeite met de extreme warmte en we hopen dat het morgen wat koeler is. Denise, Rick, Naomi en Martijn gaan nog even zwemmen. Na een bakkie en wat douchen kunnen we naar bed. Morgen reizen we naar Kingman.

Tot morgen en veel leesplezier.

Groetjes de schrijver van al deze verhalen (zegt Jolanda want zij controleert de verhalen,

Gerrit

Therese

Weer leuk avonturen !
Maar wat een hitte ?hoop dat jullie koel drinken hebben morgen ochtend ?slaap lekker ??

Wijnand

Jeetje dat is flink heet zeg. Maar nu lekker touren met de RV!!

Reinita

Wat een hitte!
Geen last van sprinkhanen gehad?
Was op het journaal, dat las Vegas een sprinkhanenplaag had.
?
Lekker touren nu!

Jolanda

Whoh wat heet!Kan nog erger als Egypte dus haha
Veel plezier met touren en rij aub voorzichtig!liefs

Roelie

Wat een hitte zeg ,Hopenlijk werd het snel koel in de camper.Jullie hebben nu het huis bij jullie?het volgende avontuur begint ,veel plezier gewenst ?

Biep

Wat beleven jullie veel maar de temperatuur is te heet voor ons. Maar jullie zijn kanjers en het komt goed. Bedankt Gerrit?

Jokeline

Wat leuk om al jullie avonturen te lezen. Heel veel plezier verder ??

Ella

Wat een belevenissen. En nu op pad met de camper. Ben benieuwd wat jullie avonturen zijn. Geniet ervan en rij voorzichtig??☀️☀️??