Rondreis Amerika 2019

Dag 14 Moab Canyonlands RV & Campground

Vandaag hebben we een relax dag ingelast. We zaten pas rond 10:00 uur aan de ontbijttafel en hangen nu wat rond in en om de campers. De temperatuur zal oplopen naar 35 graden en aan het begin van de avond hebben we 51% kans op neerslag en onweer en zal de temperatuur dalen naar 21 graden. We hebben prachtige plekken op de camping aan de buitenring ver van de drukke weg plek 13 en 14. Door de hoge bomen hebben we veel schaduw en is het dus goed uit te houden met koel drinken in een grote koelbox gevuld met water en ijs. Vanochtend hebben we de trouwclip van de bruiloft van Rick en Denise bekeken, die zag er prachtig uit en wekte de gevoelens op van die prachtige dag op woensdag 29 mei 2019. Rond het middaguur gaan we in Moab nog wat souvenirs kopen en verlekkeren de mannen zich bij enkele Ford Mustang GT's, die te koop worden aangeboden bij de plaatselijke dealers. Bij terugkomst duiken we nog even het zwembad in, eten we wat, halen een toetje bij de Mac aan de overkant. De voorspelde regen en onweer blijven uit en buiten is het heerlijk zitten. Als we allemaal opgefrist zijn spelen we 30 seconds. Waarbij team Albert (het is moeilijk bescheiden te blijven..) met glans wint van team Martijn. Daarna gaan we slapen. Morgen hebben we het langste stuk rijden tot nu toe voor de boeg. We rijden dan van Moab naar Bryce Canyon. Een rit van 280 mile = 450 kilometer. Volgens de planning doen we er 4,5 uur over. De volgende camping is naar Ruby's Inn RV Park & Campground.

Tot morgen en veel leesplezier.

Albert, Melissa, Deborah, Nathan, Rick, Denise, Martijn, Naomi, Jolanda en Gerrit

Biep

Goede reis ??

Roelie

Heerlijk een relex dag ,een goedereisdag gewenst ,met vele mooie vergezichten.?⛰☀️?

Gerda

Lekker relaxen en genieten van elkaar en rustig aan goede reis naar Bryce Canyon gewenst met prachtige natuur ??

Arjan Heinen

Jullie zien heel veel en genieten er ook van.
Veel plezier nog in America